niedziela, 18 lipca 2010

Wpis 3

Re: DaniSch rusza w podroż
09 Lip 2010, 14:05
Kurde , nooooooooo. Ciagle jak zaczne diete musi sie cos przyplatac . W przyszly piatek mam operacje kolana , tak zadecydowal moj nowy ortopeda. Co najmniej tydzien bede uwiazana do kijkow , a znajac moja reakcje na narkoze dwa pierwsze dni beda do du..... Jak ja sobie poradze z moja dieta :( , kto mi bedzie robil , tak jak ja chce , jedzenie ? Musze chyba poczynic jakies zapasy , bo przy moich chlopakach to widze to czarno - makarony, ryz, pizza i duzo ziemniakow.
Waga niezbyt leci w dol, ale to nie dziwota, jak cala woda gromadzi sie w kolanie i jego okolicach :lol: . Jakby ja odwodnil to z pol litra, albo i wiecej jest w prawej nodze . Zartuje oczywiscie . Wiadomo z powodu upalow wiecej wody zostaje w organizmie niz sie jej wydala. Pije ponad 2 litry wiec z 1 litr zostaje w tkankach co widach po opuchliznach . Wazne , ze nie mam glodu , moj organizm nie szaleje. Tylko ta suchosc w gebie- blllllleee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz